Skip to content back to nav
 
 

Digital Post for virksomheder

Digital Post

Alle virksomheder og foreninger med et CVR-nummer skal have en digital postkasse.

Har du en virksomhed eller en forening med et CVR-nummer, har du fra den 1. november 2013 skulle have en digital postkasse til din virksomhed eller forening.

Postkassen er gratis og giver hurtig adgang til sikker post fra det offentlige. Opret en digital postkasse, så du ikke går glip af vigtige meddelelser - om sygedagpenge, straffeattester, indkaldelse til bilsyn osv.

I postkassen kan du selv vælge, hvordan posten skal håndteres, og du kan selv oprette mapper. Du kan også angive en e-mailadresse eller et mobilnummer og få besked, når der er ny post i postkassen.

Opret Digital Postkasse

Læs mere og opret postkassen på virk.dk/postkasse.

Gode råd:

  • Din virksomhed skal bruge en medarbejdersignatur, når du opretter postkassen. Læs mere og bestil via Virk.dk/postkasse
  • Udpeg en administrator, der opretter postkassen og uddeler brugerrettigheder.
  • Brug hjælpen på Virk.dk/postkasse og få svar på dine spørgsmål.

Få hjælp til Digital post

Trin for trin guide til oprettelse af Digital Postkasse på Virk.dk.

Hotline - ring på telefon på 7080 8686. Telefontiden er man-fre. 9-18.