Hjem Erhverv Erhvervsservice Erhvervsforening og erhvervsnetværk i Egedal

Erhvervsforening og erhvervsnetværk i Egedal

I Egedal Kommune tror vi på, at erhvervslivet bliver stærkere ved at stå sammen og samarbejde på tværs af brancher og netværk.

Samarbejde gennem netværk og erhvervsarrangementer

Egedal Kommune vil bidrage til at skabe tættere samarbejde mellem de etablerede netværk og hjælpe i etableringen af nye, da øget samarbejde skaber øget vækst.
Derfor afholder Egedal Kommune en række arrangementer, hvor formålet er at understøtte det lokale erhvervsliv gennem viden og netværk. Dette sker i tæt samarbejde med Egedal Erhverv.

Egedal Erhverv

Egedal Erhverv er en privat forening, hvis formål er at at skabe de optimale rammer og udviklingsmuligheder for virksomheder i Egedal – og dermed flere arbejdspladser i kommunen. Egedal Erhverv holder løbende dialogmøder med kommunens erhvervsteam, hvor erhvervslivets behov og udfordringer er på dagsordenen.

Derudover afholdes en række faglige og sociale arrangementer.

Egedal Erhvervsnetværk

Egedal Erhvervsnetværk er et netværk for alle Egedals lokale virksomheder, og mødes en gang om måneden. Følg netværkets Facebook side her.

Erhvervsteamet

Erhverv@egekom.dk