
Egedal Kommune foretager løbende udbud af varekøb, tjenesteydelser, IT samt bygge- og anlægsopgaver.
Offentliggørelsen af udbuddet afhænger af den konkrete situation.
I mange tilfælde foretages udbud på Kommunens vegne gennem de udbudspartnerskaber, som kommunen
deltager i. Det er det enkelte partnerskab der vælger hvor og
hvordan udbuddet gennemføres.
Derudover foretager Kommunen udbud på egne vegne.
Udbud af varer- og tjenesteydelser vil typisk ske gennem mercell.dk.
Informtion om Kommunens egne udbud på mercell.dk vil også
kunne ses på denne side.
Udbud af håndværker og
rådgivningsopgaver sker pr. 1. januar 2018 på
leverandørportalen Comdia. Alle
der ønsker at byde på disse i forbindelse med
vedligeholdelsesopgaver på Kommunens bygninger, skal derfor
registrere sig i Comdia.
Endeligt offentliggøres udbud i enkelte tilfælde kun på denne
side. Det vil typisk være mindre indkøb som følger udbudlovens
regler om markedsafdækning og reglerne for light-regime udbud.
Følg ændringer på denne side
Tilmeld dig "Følg ændringer på denne side" øverst på siden, så vil du automatisk modtage en mail, hver gang der kommer nye udbud.