Skip to content back to nav
 
 

Håndværkere får ny digital leverandørportal

Egedal Kommunes Leverandørportal

Fra 1. januar 2018 går Egedal Kommune over til et nyt leverandørsystem til bygge-, anlægs- og rådgivningsopgaver.

Nyhed skrevet af Jane Mortensen|03-11-2017

På den nye leverandørportal kan håndværkere og rådgivere, der ønsker at byde på bygge- og anlægsarbejder samt rådgivningsydelser på Egedal Kommunes bygninger, registrere sig. Fra 1. januar 2018 vil en række opgaver blive udbudt via portalen, som udvælger et antal virksomheder, der bliver inviteret til at give tilbud på opgaverne.

Leverandørportalen er et resultat af ønsker fra politikere, erhvervsliv og Egedal Kommune om større gennemsigtighed i de kontrakter, som kommunen indgår med håndværkere og rådgivere, samt et ønske om lige vilkår for alle håndværkere, der ønsker at kunne byde på kommende opgaver.

- Som lokal håndværker er jeg glad for, at Egedal Kommune nu laver en løsning, hvor jeg kan få overblik over opgaver i kommunen og byde ind på dem. På den måde kan jeg nemt skrive mig på leverandørlisten og få besked, når kommunen har en opgave, som jeg kan byde ind på, siger Klaus K. Jakobsen, indehaver af Egedal EL. 

Uanset om du er nuværende eller ny leverandør kan du allerede nu tilmelde dig leverandørlisten, hvis du vil være leverandør for kommunen på opgaver over 20.000 kroner. På den måde er der god tid til at registrere sig inden, den nye måde at indhente tilbud på træder i kraft. 

Invitation til informationsmøde

Skulle du have spørgsmål til, hvordan du registrer dig eller den nye måde, at afgive tilbud på,  inviterer Egedal Kommune til morgenmøde:
Fredag den 17. november 2017 klokken 07.30 - 09.00
Egedal Rådhus, Dr. Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke 

Tilmelding senest den 13. november 2017 på mail: erhverv@egekom.dk