Skip to content back to nav
 
 

Digital Post

Digital Post

Digital Post er en løsning til at sende og modtage digital post fra kommunen og andre offentlige myndigheder på en sikker måde.

Skal du sende personfølsomme oplysninger til Egedal Kommune, skal du gøre det på en sikker måde - se hvordan herunder. Har du spørgsmål, som ikke er personfølsomme, kan du sende en mail til kommune@egekom.dk.

Digital Post for borgere

Du kan sende og modtage digital post til kommunen på en sikker måde via din digitale postkasse på borger.dk og via din e-Boks.

Digital Post for virksomheder og foreninger

Virksomheder og foreninger med CVR-nummer skal have en digital postkasse på virk.dk til post fra det offentlige.

Sikker mail for offentlige myndigheder

Offentlige myndigheder kan sende digitale breve og dokumenter sikkert til Egedal Kommune.

Start på nettet

Borger.dk har lavet en kampagnevideo, der giver et par gode grunde til, hvorfor det er smart at få Digital Post. Se den her:

VIDEO: se videoen "Start på nettet - overgang til digital kommunikation med det offentlige" på YouTubes hjemmeside.