Skip to content back to nav
 
 

Borgerrådgiver

Paragraf

Oplever du fejl i sagsbehandlingen eller er i tvivl om, hvad du skal gøre kan du henvende dig til borgerrådgiveren.

Du kan stadig henvende dig, hvis du oplever fejl i sagsbehandlingen eller er i tvivl om, hvad du skal gøre.

Vi kan:

  • Hjælpe dig til at forstå din sag
  • Vejlede dig om klagemuligheder
  • Behandle din klage over sagsbehandlingen, ansattes optræden og udførelse af opgaver
  • Hjælpe dig videre

Vi modtager ikke klager over det faglige indhold i afgørelser, politiske beslutninger eller forhold vedrørende ansættelse i kommunen.

Fuldmagt

Hvis du har en anden til at hjælpe dig med din sag og du ønsker, at din hjælper skal varetage kontakten til os på dine vegne, skal du sende en fuldmagt sammen med din klage.

Du kan i boksen til højre finde en fuldmagtsskabelon, som du kan bruge.

Sådan kontakter du os

Borgerrådgiverfunktionen har i øjeblikket forlænget sagsbehandlingstid på grund af stor arbejdsmængde i Borgmestersekretariatet, hvor funktionen er forankret. Vi beklager de gener, det måtte medføre.

Du kan kontakte os via e-mail, Digital Post eller brevpost. 

E-mail:

Borgerraadgiveren@egekom.dk

Digital post

Du kan sende sikker Digital Post til Borgerrådgiveren via Borger.dk. Læs mere på Borger.dk Digital Post.

Postadresse
Egedal Rådhus og Sundhedscenter
Borgerrådgiver
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke

Du kan bede om et personligt møde med os.