Tilbud og arrangementer for Egedals erhvervsliv

Egedal Kommune afholder løbende gratis arrangementer for Egedals erhvervsliv - se de kommende møder herunder.

Kommunens erhvervsteam afholder både fysiske og virtuelle netværksmøder målrettet til dig som virksomhedsejer. Du kan holde dig opdateret ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev og få en mail, når der er nye arrangementer i kalenderen.

Du kan kontakte erhvervsteamet på erhverv@egekom.dk eller tage direkte kontakt til konsulenterne Jon Bjergfelt på tlf. 7259 6259 og Thomas Birger Hansen på tlf. 7259 7207. 

  • 07.12.2022: Egedal Iværksætternetværk

    Hvorfor stå alene med alle udfordringer og overvejelser, når du kan mødes med ligesindede i et netværk med andre iværksættere?

    Via iværksætternetværket kan du få adgang til et kontor-/mødelokale, hvor du sammen med andre iværksættere kan arbejde med at udvikle din virksomhed. Lokalet er til rådig for de fremmødte, den første onsdag i måneden, fra kl. 09:00-15:00.

    Der er mulighed for at arbejde, netværke og udveksle faglige erfaringer. Endvidere inddrager vi - efterspørgselsbaseret - bl.a. viden og cases fra programmet Iværksætter Danmark. Det kan du læse mere om på https://ivdk.dk/

    Har du input til temaer og indhold, der er relevant for dig som iværksætter, så kontakt erhvervsteamet på erhverv@egekom.dk - telefon 7259 7207 (Thomas) eller 7259 6259 (Jon).

    Hvornår: Onsdag den 7. december 2022, kl. 09:00-15:00.

    Sted: Egedal Rådhus, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke. Mødelokale 1.2 (spørg efter Thomas Birger Hansen, 7259 7207 eller Jon Bjergfelt, 7259 6259).

    Tilmelding: Det er gratis at deltage. Af hensyn til det praktiske bedes du tilmelde dig på erhverv@egekom.dk – gerne senest den 6. december kl. 09.00.

    Med netværket ønsker vi, at skabe det bedst mulige udgangspunkt for vækst og udvikling for dig som iværksætter og nystartet virksomhedsejer. Her er der mulighed for, at skabe samarbejde og inspiration mellem ligesindede iværksættere, og samtidig bidrage til hinandens succeser og resultater.

  • 19.01.2023: Opgave og udbudsbasar 2023

    Vil du være leverandør til Egedal Kommune? Så kom med til vores virtuelle opgave- og udbudsbasar torsdag den 19. januar.

    I Egedal Kommune har vi hvert år en række større og mindre udbud, opgaver og indkøb, som private leverandører kan byde ind på. Vi vil rigtig gerne samarbejde med vores lokale virksomheder, og fortæller derfor om hvordan du kan blive leverandør til kommunen.

    Vi fortæller også om hvilke udbud og opgaver kommunen har i budget 2023, og hvilke formelle krav vi stiller til virksomheder, der ønsker at blive leverandør til kommunen.

    Dato: torsdag den 19. januar 2023 kl. 16-18
    Sted: Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke. 
    Tilmeldingsfrist: tirsdag den 17. januar 2022 til erhverv@egekom.dk

    Der bliver rig lejlighed til at møde medarbejdere i kommunen og stille spørgsmål til kommunens opgaver.

    Mødet er åbent for alle virksomheder, og det er gratis at deltage.

    Du kan kontakte erhvervsteamet på mail: erhverv@egekom.dk eller telefon:
    • Erhvervskonsulent Thomas Birger Hansen: 7259 7207
    • Erhvervskonsulent Jon Bjergfelt: 7259 6259

     

     

  • 12.01.23: Abonnement som indtjeningsmodel - seminarrække

    Få en færdig plan for, hvordan du kan opstarte din egen abonnementsforretning eller medlemsklub.

    Egedal Kommune, Iværksætterdanmark og Erhvervshus Hovedstaden samt SignUp Academy præsenterer: Abonnement som indtjeningsmodel

     

    Læs mere og tilmeld dig seminarrækken her:
    (https://ivdk.dk/forloeb/vis/5f0dedd6-9358-431c-1d88-08dab82055f9?Tilmeld=ja)

    Forløbet finder sted følgende dage:
    To. d. 12-01-2023 09.00 - 12.00
    To. d. 19-01-2023 09.00 - 12.00
    To. d. 26-01-2023 09.00 - 12.00
    To. d. 02-02-2023 09.00 - 12.00

    Bliv skarp på, om abonnement som indtjeningsmodel skal være vejen frem for din virksomhed, og hvordan det gøres i praksis. På dette workshopforløb får du velafprøvet viden og de rette værktøjer til at udarbejde din abonnementsforretning eller medlemsklub.  

    Workshopforløbet er for alle danske iværksættere som ønsker at arbejde med en abonnementsforretning, som enten stadig er på idé-stadiet, eller hvis virksomheder er stiftet efter d. 30/8/2016. CVR-nummer er altså ikke et krav.  

    Det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.  

    Du vil helt sikkert få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:  

    Du ønsker et ekstra ben i din forretning, eller har et ønske om at omlægge 100% til en abonnementsforretning.
    Du vil gerne arbejde med, hvordan du konkret skal udforme en abonnementsmodel, som passer præcis til din virksomhed.
    Efter forløbet vil du have en færdig plan for, hvordan du kan opstarte din egen abonnementsforretning eller medlemsklub – en plan som er holdbar, og som du kan eksekvere på. På workshopforløbet gennemgår vi blandt andet:  

    • Du bliver skarp på, om en abonnementsforretning eller medlemsklub er det helt rette for dig.  
    • Få forståelse for abonnement som forretningsmodel, samt hvad der skal til for at komme i gang.
    • Lær hvordan loyalitetsskabende produkter og adfærd er grundlaget for en succesfuld medlemsklub. 

    Der vil være hjemmearbejde imellem hver workshop.

    Du kan kontakte erhvervsteamet på mail: erhverv@egekom.dk eller telefon:
    • Erhvervskonsulent Thomas Birger Hansen: 7259 7207
    • Erhvervskonsulent Jon Bjergfelt: 7259 6259