Egedal Kommune afholder løbende gratis arrangementer for Egedals erhvervsliv:

 

Kommunens erhvervsteam afholder både fysiske og virtuelle netværksmøder målrettet til dig som virksomhedsejer. Du kan holde dig opdateret ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev og få en mail, når der er nye arrangementer i kalenderen.

Har du spørgsmål til arrangementerne eller andet, så er du velkommen til at kontakte erhvervsteamet enten på mail: erhverv@egekom.dk, eller telefon: erhvervskoordinator Jane Mortensen på telefon: 7259 6259 eller erhvervskonsulent Thomas Birger Hansen på telefon: 7259 7207.

Arrangementer via Erhvervshus Hovedstaden

Er du iværksætter eller virksomhedsejer og har du bruge at få ny viden? Så afholder Erhvervshus Hovedstaden en lang række af arrangementer, som er gratis. Du kan læse mere og tilmelde dig her.

  • 05.01.2022: Egedal Iværksætternetværk - Aflyst

    På grund af Covid-19 situationen har vi valgt at aflyse netværksmøde.

    Den 1. december 2021 kickstartede vi Egedal Iværksætternetværk.

    Med netværket ønsker vi, at skabe det bedst mulige udgangspunkt for vækst og udvikling for dig som iværksætter og nystartet virksomhedsejer. Her er der mulighed for, at skabe samarbejde og inspiration mellem ligesindede iværksættere, og samtidig bidrage til hinandens succeser og resultater.

    Hvorfor stå alene med alle udfordringer og overvejelser, når du kan mødes med ligesindede i netværket?

    Indholdet i netværket udvikles løbende, og du vil kunne have stor indflydelse på hvilke temaer og hvilket indhold, der sættes fokus på den enkelte dag.

    Netværket mødes 1. onsdag i måneden

    Nærmere omkring program følger.

  • 20.01.2022: Virtuel Opgave- og Udbudsbasar

    Hør hvilke opgaver og udbud, kommunen planlægger at gennemføre i 2022.

    I Egedal Kommune har vi hvert år en række større og mindre udbud, opgaver og indkøb, som private leverandører kan byde ind på. Vi vil rigtig gerne samarbejde med vores lokale virksomheder, og fortæller derfor om hvordan du kan blive leverandør til kommunen.

    I 2021 vedtog Byrådet en ny Udbuds- og indkøbspolitik, som har tre fokusområder: Bæredygtighed – Socialt ansvar – Vores lokale erhvervsliv. Hvad den betyder for dig som tilbudsgiver, kan du blive klogere på til den virtuelle basar.

    Vi fortæller også om hvilke udbud og opgaver kommunen har i budget 2022, og hvilke formelle krav vi stiller til virksomheder, der ønsker at blive leverandør til kommunen.

    Dato: torsdag den 20. januar 2022 kl. 16-18.

    Sted: mødet afvikles virtuelt, der udsendes link til møderum dagen før mødet.

    Tilmeldingsfrist: onsdag den 19. januar 2022 til erhverv@egekom.dk

    Der bliver rig lejlighed til at møde medarbejdere i kommunen og stille spørgsmål til kommunens opgaver.

    Mødet er åbent for alle virksomheder, og det er gratis at deltage.

    Program for Opgave- og Udbudsbasar den 20.01.2022

    16.00 Velkommen v/ Kommunikations- og erhvervschef Marianne Roed Jakobsen

    • Præsentation af deltagerne, navn, firma og branche

    Du får en præsentation af nogle af de planlagte opgaver, indkøb og udbud indenfor:

    • Generelle indkøb af varer og tjenesteydelser samt kommunens nye udbuds- og indkøbspolitik.
    • Kommunens servicekontrakter og bygningsvedligehold.
    • Kommunale opgaver på teknik og miljøområdet.
    • Kommunale udbud på Sundheds- og Omsorgsområdet.

    Efter gennemgangen vil der være mulighed for, at få en snak med medarbejdere om:

    Generelle indkøb af varer og tjenesteydelser: Center for Administration og Service.

    Anlægs- og driftsopgaver: Center for Ejendom og Intern Service.

    Opgaver på teknik- og miljøområdet: Center for Teknik- og Miljø.

    Sundheds- og Omsorgsområdet: Center for Sundhed og Omsorg.

    Erhvervsteamet for generelle spørgsmål om kommunens erhvervsservice.


    Vil du vide mere om Egedal Kommunes mange tilbud til erhvervslivet, er du selvfølgelig altid velkommen til at sende en mail til erhverv@egekom.dk eller ringe til erhvervskoordinator Jane Mortensen på telefon: 7259 5859 eller erhvervskonsulent Thomas Birger Hansen på telefon: 7259 7207.

  • 28.01.2022: Erhvervslivets nytårskur

    Traditionen tro inviteres alle virksomhedsejere i Egedal Kommune til nytårskur. Vi fejrer
    årets gazellevirksomheder og uddeler årets erhvervspris.

    Dato: fredag den 28. januar 2022, kl. 07.00 - 09.00
    Sted: Egedal Rådhus, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke

    Program følger senere.

    Vil du være sikker på ikke at overse, når der kommer nyt fra erhvervsteamet, så kan du tilmelde dig vores abonnementsmail her:  

    Vil du vide mere om Egedal Kommunes mange tilbud til erhvervslivet, er du selvfølgelig altid velkommen til at sende en mail til erhverv@egekom.dk eller ringe til erhvervskoordinator Jane Mortensen på telefon: 7259 5859 eller erhvervskonsulent Thomas Birger Hansen på telefon: 7259 7207.

     

     

     

  • 02.02.2022: Egedal Iværksætternetværk

    Den 1. december 2021 kickstartede vi Egedal Iværksætternetværk.

    Med netværket ønsker vi, at skabe det bedst mulige udgangspunkt for vækst og udvikling for dig som iværksætter og nystartet virksomhedsejer. Her er der mulighed for, at skabe samarbejde og inspiration mellem ligesindede iværksættere, og samtidig bidrage til hinandens succeser og resultater.

    Hvorfor stå alene med alle udfordringer og overvejelser, når du kan mødes med ligesindede i netværket?

    Indholdet i netværket udvikles løbende, og du vil kunne have stor indflydelse på hvilke temaer og hvilket indhold, der sættes fokus på den enkelte dag.

    Netværket mødes 1. onsdag i måneden

    Nærmere omkring program følger.

  • 25.02.2022: Velkomstmøde for nye virksomheder

    Vi byder velkommen til kommunen

    Egedal Kommune skal være et godt sted at etablere og drive sin virksomhed fra, og derfor starter vi med at invitere dig til et velkomstmøde her på Rådhuset.
    På mødet kan du høre mere om, hvordan du kan bruge vores erhvervsservice, vejledning og rådgivning – og ikke mindst om de muligheder, der er for at deltage i lokale netværk.

    Hvor: Egedal Rådhus, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke
    Hvornår: Fredag den 25. februar 2022, kl. 08.00 - 09.30

    Program følger senere.

    Vil du være sikker på ikke at overse, når der kommer nyt fra erhvervsteamet, så kan du tilmelde dig vores abonnementsmail på her:  

    Vil du vide mere om Egedal Kommunes mange tilbud til erhvervslivet, er du selvfølgelig altid velkommen til at sende en mail til erhverv@egekom.dk eller ringe til erhvervskoordinator Jane Mortensen på telefon: 7259 5859 eller erhvervskonsulent Thomas Birger Hansen på telefon: 7259 7207.